Otrzymaliśmy informację od jednego z mieszkańców, że podczas rejestrowania wizyty online u lekarzy w przychodni Pro Familia, a następnie np. zmiany jego terminu – poprzedni termin umówionej wizyty nie jest automatycznie anulowany. To oznacza, że każda zmiana lekarza czy też terminu lub rodzaju porady (telefoniczna, osobista w placówce) we wcześniej utworzonej rejestracji powoduje utworzenie nowej i zachowanie obecnej.
Wcześniejsze rezerwacje należy więc ręcznie anulować z linku otrzymanego na wskazany podczas rejestracji adres email. Pro Familia przy rejestracji wizyty korzysta z serwisu swiatzdrowia.pl. Najprawdopodobniej jest to błąd logiczny aplikacji. Mieszkaniec zakładał, że słowo “Zmień” zmienia termin a nie tworzy kolejną rezerwację.
Rezerwacja online możliwa jest bezpośrednio ze strony Pro Familia – Zespół Lekarza Rodzinnego
Zmiany można dokonać bezpośrednio w portalu swiatzdrowia.pl przez link przesłany na wskazany podczas rejestracji adres email:
Anulować wizytę można bezpośrednio poprzez link przesłany na wskazany podczas rejestracji adres email:
Powyższe informacje dotyczą sposobu rejestracji osób, które nie posiadają konta w aplikacji swiatzdrowia.pl – czyli domyślny sposób rejestracji dla wszystkich mieszkańców. Osoby, które posiadają konto w aplikacji swiatzdrowia.pl mogą nie zauważać tego problemu.
Za przesłanie informacji dziękujemy mieszkańcowi.